CX is a pilgrimage
Hoe maak je je leiderschap spannender?
Dat is waar dit boek over gaat. In 2021 besloot Nienke haar leven op te fleuren en vond ze de magische verbinding tussen Customer Experience, pelgrimage en leiderschap. Ze liep 1.000 kilometer over de Via Francigena, een pelgrimspad in Italië. Haar rugzak was haar enige gezelschap en ze had goede en slechte dagen. Regen, zon, hagel en wilde zwijnen overwonnen. Geen berg was te hoog, geen dal te laag. Ze liep gewoon door met een lach op haar gezicht en vaak in haar blauwe jurk.
Nienke liep van de Zwitserse grens helemaal naar beneden naar Rome. Onderweg heeft ze veel inzichten opgedaan. In dit boek deelt ze 50 inzichten op een ‘snackable’ manier. Je kunt ze natuurlijk allemaal in één keer uitlezen, of slechts een paar tegelijk. Net wat je prettig vindt!
Ze eindigde op het Sint-Pietersplein in Rome op haar 50e verjaardag, 17 mei 2022. Precies zoals ze had gepland. Ze liep het pad in 6 etappes, omdat ze dat jaar ook haar CX-bedrijf moest runnen. Ze weet hoe ze dingen voor elkaar moet krijgen, hoe ze van plan naar oplevering moet gaan en in dit boek deelt ze haar verhalen. Soms grappig, maar altijd on point.
Dit Engelstalige boek kan je helpen en inspireren om je reis als bedrijfsleider, CX-leider of als leider in je persoonlijke leven spannender te maken.
Het boek kwam 26 september 2022 uit, je kunt het nu bestellen!
De CX Travel Guide
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil.
Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience?
JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt.
Word een ervaren CX-reiziger en observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!
De CX Travel Guide is er niet alleen voor CX-managers en CX-experts. Ook commercieel- en marketingdirecteuren kunnen deze gids goed gebruiken, net zoals je collega’s op de financiële en juridische afdeling. CX is namelijk een organisatiebreed thema en hoe meer mensen nieuwsgierig en enthousiast over CX raken, hoe beter.
Lezers over Nienkes boeken
Bestel mijn nieuwste boek ‘CX is a pilgrimage’!
Laat je inspireren door dit boek en geef je leiderschap een boost.