De Customer Experience Masterclass helpt jullie je kennis van CX te verbreden en verdiepen. En om een steviger Customer Experience team te worden, is het belangrijk dat jullie uitgedaagd worden. Dat doet Nienke graag: zij daagt jullie uit om verschillende scenario’s te zien, verbanden te leggen, een paar stappen vooruit te denken en om steeds meer vanuit zowel de klant als de organisatie te denken.
Geldt dit voor jullie?
- Jij en je collega’s willen meer weten over wat Customer Experience precies inhoudt,
- Het is jouw wens dat het hele CX-team in ieder geval hetzelfde basiskennisniveau krijgt
- Jullie willen als team jullie kennis van Customer Experience verbreden én verdiepen
- Jullie willen een dreamteam worden als het gaat om CX: jullie willen kennis én kwaliteit kunnen bieden
- Jullie willen jullie opgaan voor het CCXP-examen en jullie daarop voorbereiden
- Jullie willen een persoonlijk én een gezamenlijk actieplan voor Customer Experience binnen jullie organisatie.
Het is allemaal mogelijk. Jullie kunnen leren van de beste. En jullie kunnen Customer Experience binnen jullie organisatie naar een hoger plan tillen. Met een in-company CX Masterclass die Nienke Bloem voor jullie op maat maakt. In slechts twee dagen!
Nienke Bloem MBA CCXP RTP werkt al vele jaren binnen het vakgebied Customer Experience. Zij is een Certified Customer Experience Professional (CCXP). Wereldwijd zijn er binnen de CXPA slechts veertien personen aangewezen die anderen mogen opleiden voor het CCXP-examen. Nienke is er daar één van.
De CX Masterclass is een snelkookpan
in slechts twee dagen leren jullie alles over CX aan de hand van zes CX-competenties. De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de masterclass. Aan de hand van die pijlers leren jullie stap voor stap alles wat er te weten valt. En na die twee dagen is de Masterclass klaar. De échte enthousiastelingen kunnen zich daarna opgeven voor het CCXP-examen: daarop zijn jullie dan helemaal voorbereid.
Leer van de beste en til met elkaar de Customer Experience binnen jullie organisatie naar een hoger plan.
Ook belangrijk om te weten…
En wat is de CX Masterclass wél?
- Jullie leren alles over de 6 CX-competenties
- Jullie krijgen inzicht in de best practices op het gebied van CX
- Jullie vergroten jullie CX-competenties en groeien als team en als CX-leider
- Jullie leren van elkaar en ontdekken waar jullie al sterk in zijn en waar jullie kunnen verbeteren
- Jullie maken een team en een persoonlijk CX-plan om jullie bedrijfsgroei te stimuleren
- Jullie leren alles over de CCXP-examenvereisten en worden voorbereid op het CCXP-examen
- Jullie worden een team van CX-professionals dat echt het heft in handen neemt als het gaat over klantbeleving in jullie organisatie!
Wat is de CX Masterclass niet?
- Nienke leert je niet Customer Journeys te mappen
- Jullie gaan geen praktijkcases oplossen (maar we bespreken wél scenario’s)
- De CX Masterclass is zeker géén implementatiecursus. De Masterclass is geheel gericht op kennis, inzicht en kunde.
De CX Masterclass is een snelkookpan: in slechts twee dagen leren jullie alles over CX aan de hand van zes CX-competenties.
De CX Masterclass is een snelkookpan: in slechts twee dagen leren jullie alles over CX aan de hand van zes CX-competenties.
Wat praktische zaken
Deze Masterclass is een all-inclusive leerervaring. Een ‘live’ masterclass van twee dagen op een locatie naar keuze. Iedereen ontvangt de uitgebreide syllabus, die na de CX Masterclass nog vaak geraadpleegd wordt. Jullie worden tijdens de gehele CX Masterclass ondergedompeld in inhoud en jullie wisselen met elkaar CX-kennis uit: een blended-learning-programma dus!
Deze CX Masterclass geeft Nienke Bloem CCXP RTP alleen en zij maakt de gehele CX Masterclass op maat. Afhankelijk van jullie wensen geeft zij de CX Masterclass in het Nederlands of Engels. De syllabus is in het Engels.
De investering in een in-company CX Masterclass hangt af van het aantal deelnemers en jullie specifieke wensen. Bel of mail Nienke om de mogelijkheden te bespreken!
Liever een virtuele CX Masterclass voor jouw team? Dat kan ook. Lees hier verder.