One day Advanced CX training
Alleen voor alumni van de CX Masterclass
Alleen voor alumni van de CX Masterclass
Speciaal voor alumni van de CX Masterclass die méér willen. Fris je kennis op en verken Customer Experience in de diepte, tijdens deze 1-daagse Advanced CX training!
Je hebt de 2-daagse CX Masterclass gedaan en je verdiept in de zes pijlers van het CX-framework. Misschien ben je zelfs wel doorgegaan voor de CCXP-titel (gefeliciteerd in dat geval!).
Maar dat is misschien wel even geleden. Of niet, maar je hebt wel zin in een vervolg. Want de CX Masterclass gaf je het fundament in Customer Experience.
Van mijn studenten kreeg ik de volgende vragen (en misschien herken je deze wel):
Eigenlijk kreeg ik algemene vragen, die mij direct al aanzetten tot nadenken over een vervolg op de CX Masterclass.
Toen ik me verder ging verdiepen in welke onderwerpen de CX Manager van nu belangrijk vindt, kreeg ik van jou en jouw CX-collega’s de volgende input:
Deze vragen zijn het fundament voor de 1-daagse Advanced CX training.
Verwacht een hele dag nieuwe en verfrissende CX-content. Waarbij we beginnen met een korte refresh van het CX-framework en dan snel een tandje dieper gaan.
Wat je aan het einde van de dag hebt? Ik heb het voor je vertaald in 5, 4, 3, 2, 1:
Vijf CX-trends vertaald naar vernieuwende CX-kennis plus een extra blok AI voor CX-leiders
Vier momenten van peer learning
Drie CX-workshops die jij als CX-werkvorm in jouw CX-praktijk kunt gebruiken
Twee CX-scenario’s die jouw
Eén grootste CX-uitdaging oplossen.
Natuurlijk bereid je je goed voor en kom je met jouw grootste CX-uitdaging naar deze Advanced CX training. Ik beloof je dat je naast nieuwe kennis en methodieken, ook met twee oplossingen voor jouw grote uitdaging naar huis gaat.
Ben je al enthousiast? Neem dan contact met ons op en duik een hele dag in deze CX-content!
We frissen je kennis op en gaan een hele dag dieper in op CX-management en hoe je je CX-praktijk naar next level brengt.
Zoveel deelnemers van de CX Masterclass vroegen om méér: “Nienke wat zijn trends, wat kan ik nu doen?” Daar is deze Advanced CX training het antwoord op!
Deze 1-daagse Advanced CX training is een all-inclusive leerervaring. Een volle dag dompel ik je onder in inhoud en wissel je CX-kennis uit met collega’s: weer een blended-learning-ervaring dus!
De voertaal van deze sessie is Engels, net als het materiaal. Als er alleen Nederlandse deelnemers aanwezig zijn, is de voertaal uiteraard Nederlands, maar blijft het materiaal Engelstalig.
Deze geweldige dag vindt plaats in het vijfsterren Grand Hotel Karel V in Utrecht. Dit hotel is van origine een veertiende-eeuws klooster in hartje Utrecht en als je de open CX Masterclass hebt gevolgd ken je deze locatie natuurlijk. Het is een van de meest verrassende plekken van Utrecht en het gebouw ligt rondom een prachtige binnentuin. De dag start om 9.00 uur en eindigt om 19:00 uur. Natuurlijk regelen we de gehele dag koffie, thee, lunch én een borrel met fingerfood voor je.
Wil je meer weten over de volgende editie van de Advanced CX training? Maak dan een afspraak. Mail mij dan en ik neem contact met je op.
Ben je ook nieuwsgierig welke trends we deze dag bespreken en welke CX kennis je sowieso gaat opdoen?
Meld je snel aan! Ik verheug me erop je weer te ontmoeten en samen het CX-vak nog verder te verkennen. Daarbij is het van het grootste belang dat JIJ als CX-professional tot resultaat komt en je vak met plezier uitoefent. Deze 1-daagse Advanced CX training draagt daar zeker aan bij!