Maak blijvende impact met een CX-narratief dat échte verandering inzet
De CX Story Online Training is een uitgebreide 6-weekse cursus, speciaal ontworpen voor Customer Experience (CX) leiders die een krachtig CX-narratief willen creëren en presenteren. Een verhaal dat verandering binnen hun organisatie stimuleert.
Onder leiding van Nienke Bloem, een wereldwijde CX-expert, begeleidt dit stapsgewijze programma je in het opstellen van een boeiend 10-minuten durend CX-verhaal dat stakeholders betrekt, aansluit bij de strategie van je bedrijf en tot actie aanzet. Door een combinatie van praktische frameworks, creatieve oefeningen en – als je wilt – persoonlijke coaching, leer je hoe je je boodschap kunt structureren, hoe je daarin persoonlijke- en klantinzichten integreert en leer je met vertrouwen te presenteren.
Of je nu je leiderschap wilt versterken of een klantgerichte cultuur wilt opbouwen, deze cursus geeft je de tools om je verhaal te vertellen en een blijvende impact te maken.
Het is Nienkes missie om de wereld mooier te maken voor medewerkers én klanten. En daar gaat zij zeker in slagen!
Praktische informatie over deze training
De training ‘Create your best CX Story ever’ is een online training die je op elk moment kunt starten. Je volgt deze training helemaal in je eigen tempo, wanneer jij wilt. De training bestaat uit drie modules van ieder twee blokken. De ervaring leert dat je het beste elke week één blok kunt doen. Plan die blokken in je agenda en houd je aan die planning. Op die manier heb je in zes weken je training afgerond én heb jij een geweldige CX Story. Een verhaal dat stakeholders betrekt, aansluit bij de strategie van je bedrijf en tot actie aanzet. Een CX Story die niemand vergeet.
Je trainer is Nienke Bloem CCXP RTP. Elke module van de training bevat een aantal video’s waarin zij jou lesgeeft. Na elke video werk je de bijbehorende oefening uit in je werkboek. De video’s en het werkboek zijn Engelstalig. Dat je je CX Story in je eigen taal schrijft en oefent is uiteraard geen probleem en niet meer dan logisch. Je wilt straks tenslotte een overtuigend verhaal presenteren aan al jouw stakeholders.
- De prijs van jouw deelname aan de online training bedraagt € 995.
- Wanneer je de online training inclusief persoonlijke coaching van Nienke aanschaft, betaal je € 1.995.
- De individuele sessies met Nienke plan je wanneer jij eraan toe bent.
De genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.
Over Nienke
Nienke Bloem noemen ze vaak de Customer Experience spreker in de blauwe jurk.
Ze is een wereldwijde thought leader op het gebied van CX, educator en een internationale keynote spreker die haar publiek inspireert met best practices en bewezen methodologieën in CX. Ze leidt een sprekerspraktijk, een CX-Game bedrijf en een trainingsbedrijf; Customer Experience zit in haar bloed. Nienke is auteur van twee CX-boeken. Daarnaast is ze een moderne pelgrim die de link ontdekte tussen pelgrimeren en het leiden van klantgerichte veranderingen.
Met haar 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven spreekt ze de taal van de business. Haar presentaties en trainingen over Customer Experience zijn inspirerend en praktisch toepasbaar. Ze is een van de weinige gecertificeerde trainingspartners van de CXPA (Customer Experience Professionals Association). Het is Nienkes missie om Customer Experience echt te laten werken en om jou te helpen concrete bedrijfsresultaten te behalen.