De Customer Experience Masterclass helpt jullie je kennis van CX te verbreden en verdiepen. Uitdaging is belangrijk om een steviger Customer Experience team te worden. Dat doet Nienke graag: zij daagt jullie uit om verschillende scenario’s te zien, verbanden te leggen, een paar stappen vooruit te denken en om steeds meer vanuit zowel de klant als de organisatie te denken.
Geldt dit voor jullie?
- Jij en je collega’s willen meer weten over wat Customer Experience precies inhoudt
- Het is jouw wens dat het hele CX-team in ieder geval hetzelfde basiskennisniveau krijgt
- Jullie willen als team jullie kennis van Customer Experience verbreden én verdiepen
- Jullie willen een dreamteam worden als het gaat om CX: jullie willen kennis én kwaliteit kunnen bieden
- Jullie willen opgaan voor het CCXP-examen en je daarop voorbereiden
- Jullie willen een persoonlijk én een gezamenlijk actieplan voor Customer Experience binnen jullie organisatie
- Jullie willen de CX Masterclass online volgen en niet fysiek op een locatie
Het is allemaal mogelijk. Jullie kunnen leren van de beste. Online. En jullie kunnen Customer Experience binnen jullie organisatie naar een hoger plan tillen. Met een in-company CX Masterclass die Nienke Bloem voor jullie op maat maakt. In slechts zeven online sessies van twee uur per sessie!
Nienke Bloem MBA CCXP RTP werkt al vele jaren binnen het vakgebied Customer Experience. Zij is een Certified Customer Experience Professional (CCXP). Wereldwijd zijn er binnen de CXPA slechts negen personen aangewezen die anderen mogen opleiden voor het CCXP-examen. Nienke is er daar één van.
De CX Masterclass is een snelkookpan
In zeven kortere of vier langere online sessies leren jullie alles over CX aan de hand van zes CX-competenties. De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de masterclass. Aan de hand van die pijlers leren jullie stap voor stap alles wat er te weten valt. En na die zeven sessies is de Masterclass klaar. De échte enthousiastelingen kunnen zich daarna opgeven voor het CCXP-examen: daarop zijn jullie dan helemaal voorbereid.
In zeven kortere of vier langere online sessies leren jullie alles over CX aan de hand van zes CX-competenties. De zes pijlers van het CXPA-framework vormen daarvoor de basis.
Ook belangrijk om te weten…
En wat is de CX Masterclass wél?
- Jullie leren alles over de 6 CX-competenties
- Jullie krijgen inzicht in de best practices op het gebied van CX
- Jullie vergroten jullie CX-competenties en groeien als team en als CX-leider
- Jullie leren van elkaar en ontdekken waar jullie al sterk in zijn en waar jullie kunnen verbeteren
- Jullie maken een team en een persoonlijk CX-plan om jullie bedrijfsgroei te stimuleren
- Jullie leren alles over de CCXP-examenvereisten en worden voorbereid op het CCXP-examen
- Jullie worden een team van CX-professionals dat echt het heft in handen neemt als het gaat over klantbeleving!
Wat is de CX Masterclass niet?
- Nienke leert je niet Customer Journeys te mappen
- Jullie gaan geen praktijkcases oplossen (maar we bespreken wél scenario’s)
- De CX Masterclass is zeker géén implementatiecursus. De Masterclass is geheel gericht op kennis, inzicht en kunde.
Een virtuele in-company Masterclass is altijd op maat gemaakt en een all-inclusive leerervaring. De uitgebreide syllabus zul je ook na de CX Masterclass nog vaak raadplegen.
Een virtuele in-company Masterclass is altijd op maat gemaakt en een all-inclusive leerervaring. De uitgebreide syllabus zul je ook na de CX Masterclass nog vaak raadplegen.
Wat praktische zaken
Deze Masterclass is een all-inclusive leerervaring. Een online masterclass via Zoom, kan in zeven of in vier sessies. Nienke bespreekt graag jullie voorkeur. Iedereen ontvangt thuis de uitgebreide syllabus. Een boekwerk dat jullie ook na de CX Masterclass nog vaak zullen raadplegen. Tijdens de gehele CX Masterclass worden jullie ondergedompeld in inhoud en wisselen jullie met elkaar CX-kennis uit: een blended-learning-programma dus!
Deze online CX Masterclass geeft Nienke Bloem CCXP RTP alleen en zij maakt de gehele Masterclass op maat. Afhankelijk van jullie wensen geeft zij de CX Masterclass in het Nederlands of Engels. De syllabus die jullie van tevoren via de post ontvangen is in het Engels.
De investering in een in-company online CX Masterclass hangt af van het aantal deelnemers en jullie specifieke wensen. Bel of mail Nienke om de mogelijkheden te bespreken!
Toch liever een tweedaagse CX Masterclass op locatie voor jouw team? Dat kan ook. Lees hier verder.