De Virtuele Customer Experience Masterclass helpt je je kennis van CX te verbreden en verdiepen. En niet alleen dat: je ontmoet in deze Masterclass online ook nog eens zo’n 16 peers waarvan je kunt leren. Juist om een stevige Customer Experience leider te worden, is het belangrijk dat je uitgedaagd wordt. En dat doet Nienke graag: zij daagt jou uit om verschillende scenario’s te zien, om verbanden te leggen, om een stap vooruit te denken, om steeds meer vanuit zowel de klant als de organisatie te denken.
Wil jij…
- Meer weten over wat Customer Experience Management precies inhoudt?
- Je kennis van Customer Experience Management verbreden én verdiepen?
- Jezelf onderscheiden als CX-professional en dus kennis én kwaliteit kunnen bieden?
- Je CCXP-certificering behalen binnen Customer Experience?
Eigenlijk wil je gewoon de beste worden binnen het vakgebied Customer Experience.
Maar waar begin je dan? Precies: hier.
De virtuele CX Masterclass is een snelkookpan: in slechts zeven blokken leer je alles over CX aan de hand van zes CX-competenties. De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de Masterclass. Aan de hand van die pijlers leer je stap voor stap alles wat er te weten valt. En na die twee dagen is de Masterclass klaar. Als je wilt kun je je daarna opgeven voor het CCXP-examen, daarop ben je dan écht voorbereid. Maar het is zeker niet verplicht om de CX Masterclass af te sluiten met een examen.
Data
Zes online sessies van 2,5 uur en een zevende wrap-up sessie van 1,5 uur. Nieuwe data zijn nog niet bekend, maar je kunt alvast je interesse vrijblijvend kenbaar maken via ons contactformulier.
Het is Nienke’s missie om de wereld mooier te maken voor medewerkers én klanten. En daar gaat zij zeker in slagen!
Ook belangrijk om te weten…
En wat is de CX Masterclass wél?
- Je leert alles over de 6 CX-competenties
- Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
- Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
- Je ontmoet CX-collega’s van wie je veel kunt leren
- Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
- Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid op het CCXP-examen
- Je wordt een CX-professional die echt het heft in handen neemt in jouw organisatie!
Wat is de CX Masterclass niet?
- Nienke leert je niet Customer Journeys te mappen
- We gaan geen praktijkcases oplossen (maar we bespreken wél scenario’s)
- De virtuele CX Masterclass is zeker géén implementatiecursus. De Masterclass is totaal gericht op kennis, inzicht en kunde.
In zeven blokken van 2,5 uur word je ondergedompeld in inhoud en wissel je CX-kennis uit met collega’s: een blended-learning-programma dus!
Wat praktische zaken
Deze virtuele Masterclass is een all-inclusive leerervaring. In zeven blokken van 2,5 uur word je ondergedompeld in inhoud en wissel je CX-kennis uit met collega’s: een blended-learning-programma dus!
Nienke Bloem geeft deze virtuele CX Masterclass alleen. De voertaal van deze virtuele open CX Masterclass is Engels, juist omdat er CX-collega’s uit allerlei landen en windstreken kunnen deelnemen.
De CX Masterclass vindt altijd plaats via Zoom.
- Je betaalt het early-bird-tarief van € 1.395 wanneer je je meer dan een maand vóór de startdatum inschrijft
- De originele en volle prijs bedraagt € 1.495
- Betaling met creditcard is mogelijk. In dat geval bedraagt de prijs € 1.495.
- Prijs bij boeking via Springest € 1.495
- De genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw
Extra bonus: gratis toegang tot de online cursus ‘How to write your Eligibility in four steps’