Het fenomeen klantbeleving bestaat al eeuwenlang. Vanaf het moment dat we iets konden kopen, ontstond de klantrelatie. Toch is Customer Experience als erkend vakgebied nog relatief jong. En er is nog zó veel in te leren! Nienke brengt jouw kennis graag naar een volgend niveau.
Je zit hier goed als je
- Meer wilt weten over wat CX precies is
- Jouw kennis van CX wilt verbreden én verdiepen
- Je wilt onderscheiden als CX-professional
- Certificeringen wilt behalen binnen CX
- De beste wilt worden binnen het vakgebied Customer Experience
- Wilt leren hoe je CX-management en CX-leiderschap beter in kunt zetten in jouw organisatie
Nienke Bloem MBA CCXP RTP werkt al vele jaren binnen het vakgebied Customer Experience.
Zij is een Certified Customer Experience Professional (CCXP). Wereldwijd zijn er binnen de CXPA slechts veertien organisaties aangewezen die anderen mogen opleiden voor het CCXP-examen. Nienke Bloem is er daar één van.
Weet je niet zeker wat voor CX-educatie jou het beste past? Neem dan contact op met Nienke, zij kijkt graag met jou naar de mogelijkheden.
Vragen over CX Educatie? Neem contact op
CX Masterclass (open inschrijving)
Je wilt de beste worden binnen het vakgebied Customer Experience.
Maar waar begin je dan? Precies: hier.
Global CX Leadership Retreat
Dé manier om jouw leiderschap naar next level te brengen.
Een 4-daagse boost op Bali met leiders uit de hele wereld.
CX Leadership Masterminds
Je bent CCXP-gecertificeerd of je hebt de CX Masterclass gevolgd.
Leer hoe je van kennis en inzicht naar implementatie gaat.
In-company CX Masterclass
Een online Customer Experience Masterclass voor jou en je team.
Verdeeld in 6 online sessies, zodat iedereen vanaf zijn eigen standplaats mee kan doen.
Als het om Customer Experience gaat ben je nooit uitgeleerd. Dat is tegelijkertijd ook het mooiste van dit vak: het is altijd in beweging!
Je CX-expertise verbeteren en vergroten
CX Masterclass
Je neemt deel aan een CX Masterclass (in-company of via open inschrijving). Of je nu veel of nog weinig ervaring hebt binnen Customer Experience: deze training neemt je in twee dagen mee in álle facetten van dit vakgebied. Aan de hand van de zes pilaren van het CX-framework, til je je kennis over alle elementen van Customer Experience naar een hoger plan. Zowel in de breedte als in de diepte. En ben je optimaal voorbereid op het CCXP-examen als je dat na de CX Masterclass zou willen doen. De ideale stoomcursus voor ambitieuze professionals!
CX Leadership Masterminds
Je bent een CX-leider met de nodige ervaring en je hebt al een CX Masterclass gevolgd of je CCXP-examen behaald. Toch wil je nog beter worden in je vak en je vaardigheden beter leren toepassen in de praktijk. Stap dan met gelijkgestemde collega-CX-leiders in de CX Leadership Masterminds.
In dit online programma van zes maanden vergroot je jouw leiderschap en leer je CX Management binnen je organisatie te optimaliseren.