De webinars van 5 en 6 november waren een groot succes en vanaf nu is de CX Story Online Training live!
Maak blijvende impact met een CX Story die échte verandering inzet
Laat mij je begeleiden bij het creëren van jouw eigen CX Story; een CX narratief dat als een olievlek een verandering inzet. Dat doe ik aan de hand van mijn CX Story blueprint, een format dat áltijd werkt. Na dit webinar heb je de eerste versie van jouw CX Story klaar. Een verhaal dat resoneert met en betrokkenheid creëert bij jouw publiek. En nog belangrijker: een verhaal dat bij iedereen blijft hangen.
Dit gratis webinar is dé perfecte kans om in jouw leiderschap te investeren. Het zorgt ervoor dat je klaar bent om blijvende veranderingen te realiseren binnen jouw organisatie. In de afgelopen vier jaar heb ik met meer dan 50 CX-leiders één-op-één gewerkt en zag ik met eigen ogen hoe krachtig een sterke CX Story kan zijn.
Het is nu tijd om mijn impact te vergroten en deze boodschap te delen met álle CX-leiders in de buitenwereld. Wist je dat sommige leiders die ik heb gecoacht flinke promoties hebben gemaakt, waarvan sommigen nu zelfs in de directie zitten?
Het laatste kwartaal van dit jaar gaat in. Dit is hét moment om ervoor te zorgen dat jouw CX-leiderschap de impact maakt die je wilt. Stap in de rol van Chief Reminder Officer, creëer een verhaal dat iedereen in de hele organisatie kent en kijk hoe de verandering in 2025 werkelijkheid wordt in jouw organisatie.
Over Nienke Bloem
Nienke Bloem wordt vaak de Customer Experience spreker in de blauwe jurk genoemd. Ze is een wereldwijde thought leader op het gebied van CX, educator en een internationale keynote spreker die haar publiek inspireert met best practices en bewezen methodologieën. Customer Experience zit in haar bloed. Met haar 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven spreekt ze de taal van de business. Haar presentaties en trainingen over Customer Experience zijn inspirerend en praktisch toepasbaar. Ze is een van de weinige Registered Training Partners van de CXPA en het is haar missie om Customer Experience echt te laten werken en jou te helpen om concrete bedrijfsresultaten te behalen.