Mijn nieuwe CX-boek!
26 september 2022 kwam mijn nieuwe boek CX is a pilgrimage uit. Daarin deel ik 50 tips met je om je leiderschap een boost te geven.
Op 17 mei 2022, ben ik 50 geworden. Een dag waar ik naartoe heb geleefd (en gelopen). Want in maart 2021 voelde ik me down, verveeld en had ik ontzettend behoefte aan avontuur. Ik besloot om op pelgrimstocht te gaan en ging 1.000 kilometer van het pelgrimspad ‘Via Francigena’ in Italië lopen. Vandaag op mijn 50e verjaardag ben ik het Pietersplein in Rome opgelopen. Ik kan je met trots vertellen dat ik op 17 mei twee mijlpalen vier: mijn verjaardag en de stempel van Rome in mijn pelgrimspaspoort!
Ervaringen op het pelgrimspad
Tijdens mijn 45 dagen wandelen werd ik met van alles geconfronteerd. Steile bergpaden, hitte, hagel, blaren, honden en vooral met mezelf. Er was alleen het landschap, af en toe een voorbijganger, mijn rugzak en ik. Tijd en stof genoeg om over na te denken en op te reflecteren. En ik realiseerde mij op een gegeven moment dat het lopen van een pelgrimstocht heel veel overeenkomsten heeft met customer experience management.
Inspiratie voor andere (CX-)leiders
“Nienke, je zou er een boek over moeten schrijven,” zeiden de mensen om me heen. En dat is precies wat ik heb gedaan. Een Engelstalig boek met mijn 50 lessen op pad. Toegankelijk geschreven voor CX-leiders, of eigenlijk voor iedereen die met klanten te maken heeft. Je kunt het boek in één keer uitlezen, maar je kunt het ook af en toe oppakken als je als CX-leider wat inspiratie nodig hebt.
Ik heb geleerd dat het universum altijd geeft wat je nodig hebt. Laat mijn boek daar een onderdeel van zijn. Het helpt je op je reis als CX-leider. Of als leider van je eigen leven.
Wil je direct via ons bestellen? Dat kan als je drie of meer exemplaren van het boek bestelt.
Lees deze mooie (Nederlandse) review van Ziptone over CX is a pilgrimage.
Lezers over CX is a pilgrimage
Veelgestelde vragen
Graag beantwoord ik alvast de vragen over mijn boek die je mogelijk hebt.
Wat kost het boek en waar kan ik het kopen?
De paperback kost € 25 inclusief btw. In Nederland kun je het bestellen via Managementboek of een andere online of lokale boekhandel.
Kan ik het boek via jullie site bestellen?
Ja, dat kan als je meer dan twee boeken bestelt. Je krijgt een berekening van de kosten: aantal boeken x € 25, plus verzendkosten, afhankelijk van het aantal boeken dat je bestelt en naar welk land zij verzonden moeten worden. Als je meer dan 10 boeken bestelt, weet dan dat we een speciale prijs voor je kunnen maken. Zodra je akkoord gaat met de berekening, sturen we je een factuur en verzenden we de boeken direct na jouw betaling. En natuurlijk signeert Nienke ze voor je.
Ik woon in België, kan ik je boek dan online bestellen?
Ja, dat kan! Bol.com biedt dit boek aan op haar site en levert ook aan klanten in België. Er is ook een e-book verkrijgbaar voor € 17,50 inclusief btw.
Ik woon niet in Nederland of België, kan ik je boek dan toch bestellen?
Dat kan zeker. Binnenkort is het boek beschikbaar als e-book op Amazon.com. Als je de paperback wilt lezen, kun je direct bij ons bestellen, mits je meer dan 2 exemplaren bestelt. Wij doen je eerst een voorstel, inclusief verzendkosten. Na betaling verzenden we direct je boeken.
Ik wil dit boek graag bestellen voor mijn publiek tijdens een evenement. Is dat mogelijk?
Briljant idee! Nienke heeft een geweldige keynote: CX is a pilgrimage, dus dat is een prachtige combinatie. Stuur een e-mail naar [email protected] als je haar en/of haar boek overweegt voor een evenement en zij maakt met alle plezier een speciaal voorstel op maat voor je.
Is dit boek interessant voor mij, ook als ik geen CX-professional ben?
Jazeker. Dit boek is relevant voor elke professional die direct of indirect met klanten omgaat. Dit boek staat niet vol met jargon, dus het is voor iedereen begrijpelijk en leerzaam. Het kan je helpen en inspireren om je reis als leider, CX-leider of gewoon als leider van je persoonlijke leven spannender te maken.
Heeft Nienke dit boek geschreven in haar blauwe jurk?
Natuurlijk deed ze dat. Juist daarom ademt het boek haar grappige en altijd eerlijke persoonlijkheid. Vijftig tinten blauw, een mix van het pelgrimspad en haar CX-expertise.
Wil je direct via ons bestellen? Dat kan als je drie of meer exemplaren van het boek bestelt.
Nienke Bloem CCXP CSP MBA
Ik heb de ‘stars and the scars’ als het gaat om Customer Experience, met uitstekende resultaten in verschillende organisaties, in zowel strategische als tactische rollen. Niet voor niets is mijn motto: Making Customer Experience Work. Ik help jou je bedrijfsresultaten te verbeteren door inzet van Customer Experience Management. Kortom: “Ik adem net als jij CX!”
Ze noemen mij ook wel de CX-goeroe. Ik ben niet alleen wereldwijd spreker, maar ook een thought leader en CX-docent. Ik ben een van de tien Resource and Training Partners van de CXPA wereldwijd en freelance docent aan Nyenrode University. Mijn CX Masterclasses en workshops helpen CX-managers en CX-teams op weg naar klantgerichtheid. Als mede-oprichter van de CX Game breng ik ook plezier in CX blended learning.
Met meer dan 25 jaar ervaring ben ik dé persoon om jou verder te helpen in Customer Experience!