Maak 2022 het jaar van jouw CX Transformatie
Meld je aan voor de CX Leadership Masterminds
We leven momenteel in een bijzondere tijd. We gaan door een jaar waarvan we ons in het begin van het jaar nog geen voorstelling van hadden kunnen maken. En dat duurt nog wel even.
Hoe bereik jij nu als CX-leider binnen jouw organisatie het beste resultaat?
Door van 2022 jouw eigen CX-transformatiejaar van te maken.
Een crisis vraagt om meer leiderschap, om meer focus op Customer Experience Management. Maar hoe doe je dat?
- Hoe laat je je successen zien?
- Hoe groei je als CX-leider?
- Hoe focus je op transformatie, maar ook op ROI?
- Hoe neem je op afstand je collega’s erin mee?
- Hoe breng je Customer Experience Management in de praktijk?
- Welke keuzes op CX-vlak kun je nú het beste maken?
- Hoe ga je van denken naar doen?
Zoveel vragen, zoveel onzekerheden. En misschien waren deze er al?! Dan helpt deze Corona-tijd natuurlijk ook niet mee.
Daarom is er voor de CX-leiders vanaf 31 mei 2022 de vierde editie van de ‘CX Leadership Masterminds’. Een intensief online programma van zes maanden waarin ik jou en een exclusieve groep vakgenoten – jouw fellow Masterminds – leer hoe je je CX-leiderschap nog beter kunt pakken en uitbouwen. En hoe je het vakgebied Customer Experience Management het beste in jouw organisatie inzet. Hierbij gaan we van theorie naar praktijk.
Maak 2022 jouw jaar als het gaat om je CX-leiderschap en -vakexpertise. En laat de beste je daarbij helpen!
WAT LEVERT DE CX LEADERSHIP MASTERMINDS JOU OP?
Het programma is opgebouwd uit twee thema’s
1. Customer Experience Leadership
Jij als leider
2. Customer Experience Management
CX voor jouw organisatie
Stevige leider
Welke skills moet jij verder uitbouwen om een echt stevige CX-leider te worden. Dat ontdek je en je gaat er direct mee aan de slag.
Claim je positie
Hoe lopen de hazen binnen jouw organisatie? Wie heb je nodig? Je leert hoe je je positie als CX-leider daadwerkelijk claimt.
Doelgericht
Wanneer is CX geslaagd? Dat weet je als je CX-doelen hebt, gerelateerd aan die van je organisatie. Zo kun je je successen meetbaar maken!
Resultaatgericht
Je werkt concreet een aantal CX- scenario’s uit en gaat ermee aan de slag. Geen afleiding meer: je past de CX-theorie toe in de praktijk.
Meer plezier
Als je weet waaraan je precies moet werken en je ziet dat je die stappen kunt zetten, ervaar je (weer) echt plezier in je rol als CX-leider!
Trots op jezelf
Zie je alle stappen die je zet? Heb je in de gaten wat jouw bijdrage oplevert voor de organisatie? Tel je successen en wees er trots op.
Deel je resultaat
Hoe zorg je ervoor dat de rest van de organisatie het belang van CX ook ziet? Ik laat je zien hoe je je CX resultaten inzichtelijk maakt en deelt.
Frame je story
Een solide CX-strategie en -story enthousiasmeert! We verbeteren ‘m zo, dat hij écht resoneert. Zo neem jij iedereen gemakkelijk mee.
Deze CX Leadership Masterminds is voor CX-leiders: mensen met een duidelijke CX-rol in een organisatie (één CX-professional per organisatie).
Enthousiaste deelnemers
HOE ZIET DE CX LEADERSHIP MASTERMINDS ERUIT?
Exclusieve groep deelnemers
We ontmoeten elkaar als groep tijdens zes online sessies van twee uur. Daarnaast krijg je als extra twee sessies 1-op-1 CX Mentoring van mij persoonlijk.
Leer van je CX fellow Masterminds
We houden elkaar accountable en dagen elkaar uit om stappen te nemen. We maken helder waaraan je moet werken om jouw CX leadership te pakken. Je krijgt voorbereidingsopdrachten en doorlopend flinke doses inspiratie en energie! Reken maar dat je niet alleen van mij, maar ook van je CX-vakgenoten veel gaat leren!
Van denken naar doen
Je hebt ideeën en theoretische kennis genoeg. Maar wat ga je nu daadwerkelijk DOEN? Welke peilers van het CX-framework zet je in? Welke methodieken pas je toe? Ik daag je uit om te experimenteren en uit je comfortzone te komen. Ik weet namelijk dat je meer in je hebt dan je laat zien!
Jouw investering
Jouw investering voor deze CX Leadership Masterminds bedraagt allereerst een gezonde hoeveelheid enthousiasme. Je hebt de drive om de beste te worden in je vak. In euro’s bedraagt je investering € 4.750. Als je snel beslist en je vóór 1 mei a.s. aanmeldt, betaal je het early bird tarief van slechts € 3.900. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.
Wil je weten of de CX Leadership Masterminds iets voor jou is? Boek dan een verkennend intakegesprek!
Nienke Bloem CCXP CSP MBA
Ik heb de ‘stars and the scars’ als het gaat om Customer Experience, met uitstekende resultaten in verschillende organisaties, in zowel strategische als tactische rollen. Niet voor niets is mijn motto: Making Customer Experience Work. Ik help jou je bedrijfsresultaten te verbeteren door inzet van Customer Experience Management. Kortom: “Ik adem net als jij CX!”
Ze noemen mij ook wel de CX-goeroe. Ik ben niet alleen wereldwijd spreker, maar ook een thought leader en CX-docent. Ik ben een van de tien Resource and Training Partners van de CXPA wereldwijd en freelance docent aan Nyenrode University. Mijn CX Masterclasses en workshops helpen CX-managers en CX-teams op weg naar klantgerichtheid. Als mede-oprichter van de CX Game breng ik ook plezier in CX blended learning.
Met meer dan 25 jaar ervaring ben ik dé persoon om jou verder te helpen in Customer Experience!
Veelgestelde vragen
Masterminds, wat zijn dat precies?
Goeie vraag. Een mastermind is een denktank waarbij vakgenoten de koppen bij elkaar steken om er gezamenlijk wijzer uit te komen. De kracht van zo’n groep is dat je elkaar verder helpt: waar de een met een vraag stoeit, weet een ander het antwoord. Masterminds in deze context staat voor CX-professionals met genoeg kennis en ervaring die én hun vakgenoten iets kunnen leren, maar die vooral nóg beter willen worden in hun vak. Die de theorie in praktijk willen brengen en echt CX-leiderschap willen laten zien. Dat is ook best spannend, daarom help ik je daarbij, net als jouw fellow Masterminds.
Maar ben ik wel geschikt als teamlid van deze CX Leadership Masterminds?
Je bent een perfecte fellow Mastermind als je een aantal jaren ervaring als CX-professional hebt én in die rol in dienst bent bij een bedrijf of organisatie. Of je hebt iets minder jaren ervaring, maar wel mijn CX Masterclass gevolgd. Ook dan daag ik je graag uit om je aan te sluiten!
Wat heb ik eraan om deel te nemen?
Je stelt doelen, je werkt aan resultaatgerichtheid, je scherpt je CX-strategie en -story aan, je leert hoe je al je theoretische CX-kennis toepast in de praktijk. Je leert van mij en je CX-peers en we houden elkaar accountable: je gaat dus écht aan de slag, geen smoesjes. Na deze CX Leadership Masterminds ben je een stevige leider, voel je je trots op wat je hebt neergezet en wéét je dat jij verschil hebt gemaakt (en zult blijven maken) als CX-leider. Je hebt veel meer plezier in je vak!
Is € 4.750 niet heel veel voor een online programma?
Sowieso kun je er € 3.900 van maken, als je je vóór 1 mei aanmeldt. Maar los daarvan: je doet mee met 6 intensieve online sessies van 2 uur, je krijgt concrete opdrachten, voelt accountability je gaat er daarna mee aan de slag in de praktijk, je wordt 1-op-1 gecoacht door mij in twee sessies van drie kwartier én je leert van je CX-vakgenoten. Los van wat je leert, pas je al je theoretische kennis nu ook daadwerkelijk toe in de praktijk. Met een aantal fellow Masterminds die een half jaar lang met je meekijken en waardevolle tips voor je hebben. Inderdaad, eigenlijk is dit bedrag te laag ;-).
Draag je tijdens dit programma ook altijd een blauwe jurk?
Tja, dat is wel een belangrijke vraag. Goed dat je hem stelt. Dat houd ik nog even geheim. Meld je vooral aan, dan ontdek je het vanzelf.
Hoeveel CX professionals kunnen er deelnemen?
We willen een groep mensen die groot genoeg is om kennis te delen en klein genoeg om het persoonlijk te houden. Het maximum aantal deelnemers is daarom 8.
Wanneer ben ik een CX Leader?
Als je een zelfstandige rol als CX-professional hebt én in die rol in dienst bent bij een bedrijf of organisatie. Of je hebt iets minder jaren ervaring, maar wel mijn CX Masterclass gevolgd.
Vanaf 31 mei 2022 start de vierde editie van de ‘CX Leadership Masterminds’ voor de CX-leiders van nu. Een intensief online programma van zes maanden waarin ik jou en een exclusieve groep vakgenoten – jouw fellow Masterminds – leer hoe je je CX-leiderschap nog beter kunt pakken en uitbouwen. En hoe je het vakgebied Customer Experience Management het beste in jouw organisatie inzet. Hierbij gaan we van theorie naar praktijk.
Maak 2022 jouw jaar als het gaat om je CX-leiderschap en -vakexpertise. En laat de beste je daarbij helpen!