Nienke Bloem is een veelgevraagde Customer Experience Spreker en reist hiervoor de hele wereld rond. Zij spreekt op zowel nationale als internationale podia. Met meer dan 25 jaar werkervaring is zij de vrouw die je voor jouw evenement zoekt. Het is Nienke’s missie om de wereld mooier te maken voor medewerkers én klanten. En daar gaat zij zeker in slagen!
Wat kun je van Nienke verwachten als keynotespreker?
Wat voor events?
Je zoekt een spreker…
- voor een teambuildingssessie
- voor een grote conferentie, al dan niet met break-outsessies
- voor een medewerkerssessie of
- een gastspreker voor jouw klanten
Of je zoekt een spreker voor iets heel anders. Neem gewoon contact met ons op: Nienke maakt haar keynotes altijd op maat aan de hand van jóuw wensen.
Haar presentaties staan bol van interessante inzichten over het geluk van zowel jouw medewerkers als jouw klanten. Haar optredens zijn altijd interactief en zij schuwt een beetje humor niet. Boek Nienke dus niet als je gaat voor een saai en droog betoog of voor een standaardverhaal.
Nienke’s optreden inspireert: na een keynote van Nienke kent het publiek de basics van Customer Experience en herkent dit in de eigen organisatie
Je krijgt een eerlijk verhaal. Met praktische adviezen over hoe je binnen een organisatie op de klant kunt focussen. Je hebt een spreker die jouw publiek inspireert en die de aanwezigen achterlaat met een gevoel van “ja, dat kan ik!”.
Keuze uit drie onderwerpen
CX is a pilgrimage
Ga mee met Nienke op pelgrimstocht, en ontdek samen de klantbelevingsinzichten.
Fall In Love With Your Customer
Een presentatie met een knipoog: zo laat je je zakelijke relaties voor je werken en win je klantloyaliteit.
Great CX Don’t Happen By Accident
Klanten beslissen op basis van ervaringen van anderen om wel of niet iets bij je af te nemen.
Van praten naar actie
Nienke leidde ooit het Customer Experience team van KPN, bracht daarbij NPS van -14 naar +2 en is daardoor een expert vanuit de praktijk. Ze leert je het belang van luisteren naar je klant en het organiseren van customer journeys: al snel weet je alles over Customer Experience! Maar nog veel belangrijker dan het verhaal aanhoren, is dat je met Nienke’s aansprekende voorbeelden en praktische tips het ook in praktijk kan brengen.
Van praten naar actie
Nienke leidde ooit het Customer Experience team van KPN, bracht daarbij NPS van -14 naar +2 en is daardoor een expert vanuit de praktijk. Ze leert je het belang van luisteren naar je klant en het organiseren van customer journeys: al snel weet je alles over Customer Experience! Maar nog veel belangrijker dan het verhaal aanhoren, is dat je met Nienke’s aansprekende voorbeelden en praktische tips het ook in praktijk kan brengen.
Waarom Nienke?
Nienke stemt haar verhaal altijd op jouw publiek af. Haar presentatie bereidt zij grondig voor in overleg met jou, haar klant. Met welk gevoel wil je dat de aanwezigen na afloop de zaal uitgaan? Haar presentaties krijgen altijd hoge beoordelingen, of deze nu in het Engels of Nederlands zijn gegeven.
Hulp nodig bij je keuze? Vul je vragen in!
Het is Nienke’s missie om de wereld mooier te maken voor medewerkers én klanten. En daar gaat zij zeker in slagen!
Het is Nienke’s missie om de wereld mooier te maken voor medewerkers én klanten. En daar gaat zij zeker in slagen!