Samen een spel spelen. Dat is gezellig, leuk en het schept onmiddellijk een onderlinge band. Hoe mooi is het als zo’n spel ook antwoord geeft op lastige vraagstukken én als je er ook nog eens veel van leert? The Customer Experience Game is dat spel. Met zijn allen om de tafel kun je in een paar uur het bewustzijn over klantbeleving vergroten. En je kunt medewerkers laten zien en leren wat zij zélf kunnen doen om klanten een betere beleving te geven. Win win!
Herken je dit?
- Jullie hebben genoeg klantfeedback verzameld, maar worstelen nu met de vraag hoe jullie die klantbeleving kunnen verbeteren. En hoe ga je nou écht tot actie over?
- Wie kan ons begeleiden bij de uitrol van onze CX-strategie?
- Customer Experience is hét thema in de organisatie, maar wat betekent dat precies voor individuele medewerkers?
- Hoe krijgen we de klant op de agenda in teamoverleg, MT’s en board meetings?
- Waar vinden we een leuke workshop voor een teamdag waarbij klantbeleving centraal staat?
- Hoe zorgen we ervoor dat medewerkers onze nieuwe strategie op een inspirerende manier eigen maken?
- Hoe kunnen we medewerkers spelenderwijs laten nadenken over wat zij zélf kunnen doen voor een betere klantervaring?
Herken je deze vraagstukken? En heb je geen clue hoe je die constructief kunt aanpakken? Het antwoord is even simpel als leuk: ga de CX Game spelen!
Team
De CX Game heb ik in samenwerking met business partner Babs Asselbergs ontwikkeld. Zij is CEO van Blommaberg – the Game Company, onze gezamenlijke onderneming waarin wij The Customer Experience Game en The Employee Experience Game hebben ondergebracht. Babs is Customer Experience Expert – CCXP gecertificeerd en heeft ruim 20 jaar ervaring in vraagstukken rondom klantbeleving als marktonderzoeker, projectmanager en adviseur. Sinds 2016 werkt zij als zelfstandig adviseur. Zij is facilitator van de CX Game.