'CX Greetz'
Wil je op de hoogte blijven van mijn blogs
en overig actueel nieuws in CX?
Samen een spel spelen. Dat is gezellig, leuk en het schept onmiddellijk een onderlinge band. Hoe mooi is het als zo’n spel ook antwoord geeft op lastige vraagstukken én als je er ook nog eens veel van leert? The Customer Experience Game is dat spel. Met zijn allen om de tafel kun je in een paar uur het bewustzijn over klantbeleving vergroten. En je kunt medewerkers laten zien en leren wat zij zélf kunnen doen om klanten een betere beleving te geven. Win win!
Herken je deze vraagstukken? En heb je geen clue hoe je die constructief kunt aanpakken? Het antwoord is even simpel als leuk: ga de CX Game spelen!
De CX Game heb ik in samenwerking met business partner Babs Asselbergs ontwikkeld. Zij is CEO van Blommaberg – the Game Company, onze gezamenlijke onderneming waarin wij The Customer Experience Game en The Employee Experience Game hebben ondergebracht. Babs is Customer Experience Expert – CCXP gecertificeerd en heeft ruim 20 jaar ervaring in vraagstukken rondom klantbeleving als marktonderzoeker, projectmanager en adviseur. Sinds 2016 werkt zij als zelfstandig adviseur. Zij is facilitator van de CX Game.