Top

Customer Experience Masterclass

Bereid je voor op je CCXP examen met deze tweedaagse Masterclass!

Customer Experience Masterclass

 

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van CX worden en je goed voorbereiden op je CCXP-examen?
  • Dan is de Customer Experience Masterclass iets voor jou!

 

In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, de beste en slechtste CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega’s.

Nienke Bloem is een gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP). In deze 2-daagse masterclass gaat zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

 

“I would tell anyone just do it. Actually did last night. I cannot put a price on the experience, but I can tell you it is more than what we paid! Yes you can use this as a testimonial.”

– Eric Kluitenberg CCXP, Manager CARE Operations & Design, Vistaprint

 

 

De 2-daagse CX Masterclass ziet er zo uit:

Customer Experience Masterclass

 

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van CX worden en je goed voorbereiden op je CCXP-examen?
  • Dan is de Customer Experience Masterclass iets voor jou!

 

In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, de beste en slechtste CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega’s.

Nienke Bloem is een gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP). In deze 2-daagse masterclass gaat zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

 

“I would tell anyone just do it. Actually did last night. I cannot put a price on the experience, but I can tell you it is more than what we paid! Yes you can use this as a testimonial.”

– Eric Kluitenberg CCXP, Manager CARE Operations & Design, Vistaprint

De 2-daagse CX Masterclass ziet er zo uit:

Dag 1:

  • Introductie en verwachtingen
  • Klantstrategie
  • De stem van de klant, klantinzicht en klantbegrip
  • Ontwerp, verbetering en innovatie van klantervaringen
  • Meten van klanttevredenheid en ROI (rendement op investeringen)
  • CX Game ©
  • Diner en overnachting

Dag 2:

  • Klantgerichte cultuur en organisatie
  • Organisatorische acceptatie van CX en verantwoording
  • De rol van de CX-professional
  • Persoonlijk actieplan

Dag 1:

  • Introductie en verwachtingen
  • Klantstrategie
  • De stem van de klant, klantinzicht en klantbegrip
  • Ontwerp, verbetering en innovatie van klantervaringen
  • Meten van klanttevredenheid en ROI (rendement op investeringen)
  • CX Game ©
  • Diner en overnachting

Dag 2:

  • Klantgerichte cultuur en organisatie
  • Organisatorische acceptatie van CX en verantwoording
  • De rol van de CX-professional
  • Persoonlijk actieplan

De Masterclass in het kort:

 

  • Je leert alles over de 6 CX-competenties
  • Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
  • Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
  • Je ontmoet CX-collega’s van wie je veel kunt leren
  • Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
  • Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid
  • Je wordt een CX-professional die klantgeluk een boost geeft!

De Masterclass in het kort:

  • Je leert alles over de 6 CX-competenties
  • Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
  • Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
  • Je ontmoet CX-collega’s van wie je veel kunt leren
  • Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
  • Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid
  • Je wordt een CX-professional die klantgeluk een boost geeft!

“Just go, learn and have fun. It’s worth every penny and every minute!”

– Natasja Seigers, Online Marketing adviseur, Will & Co B.V.

 

“This course is just what you need if you are searching for a program that doesn’t take months of your time but covers everything you need to grow as a cx leader and prepare you for the CCXP exam. It goes fast, but it’s a blast.”

– Henk Jager, CX Manager, Cendris

Je kunt kiezen uit de volgende CX Masterclasses:

“Just go, learn and have fun. It’s worth every penny and every minute!”

– Natasja Seigers, Online Marketing adviseur, Will & Co B.V.

 

“This course is just what you need if you are searching for a program that doesn’t take months of your time but covers everything you need to grow as a cx leader and prepare you for the CCXP exam. It goes fast, but it’s a blast.”

– Henk Jager, CX Manager, Cendris

Je kunt kiezen uit de volgende CX Masterclasses:

Locatie: Hotel KarelV in Utrecht

Utrecht

Meerdere masterclasses in Utrecht | Taal: Engels

Locatie: Mechelen, België

Mechelen

3 en 4 oktober 2019 | Taal: Nederlands

Locatie en datum: naar eigen keuze!

In-house

Op maat gemaakte Masterclass | Taal: Nederlands of Engels

Locatie: Hotel KarelV in Utrecht

Utrecht

Drie Engelstalige Masterclasses in Utrecht

Locatie: Mechelen, België

Mechelen

3 en 4 oktober 2019: Nederlandstalige Masterclass

Locatie: naar eigen keuze!

In-house

Masterclass op zelf gekozen locatie en data