Top

Customer Experience Masterclass

Bereid je voor op je CCXP examen met deze tweedaagse Masterclass!

Natuurlijk wil je als CX professional je kennis, ervaring en skills over het voetlicht brengen.

Als je slaagt voor je CCXP examen voegt dat meerwaarde toe aan je status als CX professional.

Wil je alles weten over CCXP wat er te weten valt en hoe je je optimaal voorbereidt op het examen?

Volg dan gewoon mijn tips en rock dat examen!

 

 

  

Customer Experience Masterclass

 

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van CX worden en je goed voorbereiden op je CCXP-examen?
  • Dan is de Customer Experience Masterclass iets voor jou!

 

In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, de beste en slechtste CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega’s.

Nienke Bloem is een gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP). In deze 2-daagse masterclass gaat zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

 

“I would tell anyone just do it. Actually did last night. I cannot put a price on the experience, but I can tell you it is more than what we paid! Yes you can use this as a testimonial.”

– Eric Kluitenberg CCXP, Manager CARE Operations & Design, Vistaprint

 

 

De 2-daagse CX Masterclass ziet er zo uit:

Natuurlijk wil je als CX professional je kennis, ervaring en skills over het voetlicht brengen.

Als je slaagt voor je CCXP examen voegt dat meerwaarde toe aan je status als CX professional.

Wil je alles weten over CCXP wat er te weten valt en hoe je je optimaal voorbereidt op het examen?

Volg dan gewoon mijn tips en rock dat examen!

 

 

Customer Experience Masterclass

 

  • Zoek jij een manier om te groeien in je rol als Customer Experience professional?
  • Wil je een nog betere leider op het gebied van CX worden en je goed voorbereiden op je CCXP-examen?
  • Dan is de Customer Experience Masterclass iets voor jou!

 

In de CX Masterclass leer je alles over de 6 disciplines van het CXPA-framework, de beste en slechtste CX-methoden en nog belangrijker: je leert ook van jouw CX-collega’s.

Nienke Bloem is een gecertificeerde Customer Experience Professional (CCXP). In deze 2-daagse masterclass gaat zij met jou de diepte in: je leert alles over Customer Experience, doet oefeningen en behandelt casussen.

 

“I would tell anyone just do it. Actually did last night. I cannot put a price on the experience, but I can tell you it is more than what we paid! Yes you can use this as a testimonial.”

– Eric Kluitenberg CCXP, Manager CARE Operations & Design, Vistaprint

De 2-daagse CX Masterclass ziet er zo uit:

Dag 1:

  • Introductie en verwachtingen
  • Klantstrategie
  • De stem van de klant, klantinzicht en klantbegrip
  • Ontwerp, verbetering en innovatie van klantervaringen
  • Meten van klanttevredenheid en ROI (rendement op investeringen)
  • CX Game ©
  • Diner en overnachting

Dag 2:

  • Klantgerichte cultuur en organisatie
  • Organisatorische acceptatie van CX en verantwoording
  • De rol van de CX-professional
  • Persoonlijk actieplan

Dag 1:

  • Introductie en verwachtingen
  • Klantstrategie
  • De stem van de klant, klantinzicht en klantbegrip
  • Ontwerp, verbetering en innovatie van klantervaringen
  • Meten van klanttevredenheid en ROI (rendement op investeringen)
  • CX Game ©
  • Diner en overnachting

Dag 2:

  • Klantgerichte cultuur en organisatie
  • Organisatorische acceptatie van CX en verantwoording
  • De rol van de CX-professional
  • Persoonlijk actieplan

De Masterclass in het kort:

 

  • Je leert alles over de 6 CX-competenties
  • Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
  • Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
  • Je ontmoet CX-collega’s van wie je veel kunt leren
  • Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
  • Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid
  • Je wordt een CX-professional die klantgeluk een boost geeft!

De Masterclass in het kort:

  • Je leert alles over de 6 CX-competenties
  • Je krijgt inzicht in de best practices op het gebied van CX
  • Je vergroot je CX-competenties en je groeit als CX-leider
  • Je ontmoet CX-collega’s van wie je veel kunt leren
  • Je maakt je persoonlijke CX-plan om je bedrijfsgroei te stimuleren
  • Je leert alles over de CCXP-examenvereisten en je bent voorbereid
  • Je wordt een CX-professional die klantgeluk een boost geeft!

“Just go, learn and have fun. It’s worth every penny and every minute!”

– Natasja Seigers, Online Marketing adviseur, Will & Co B.V.

 

“This course is just what you need if you are searching for a program that doesn’t take months of your time but covers everything you need to grow as a cx leader and prepare you for the CCXP exam. It goes fast, but it’s a blast.”

– Henk Jager, CX Manager, Cendris

Je kunt kiezen uit de volgende CX Masterclasses:

“Just go, learn and have fun. It’s worth every penny and every minute!”

– Natasja Seigers, Online Marketing adviseur, Will & Co B.V.

 

“This course is just what you need if you are searching for a program that doesn’t take months of your time but covers everything you need to grow as a cx leader and prepare you for the CCXP exam. It goes fast, but it’s a blast.”

– Henk Jager, CX Manager, Cendris

Je kunt kiezen uit de volgende CX Masterclasses:

Locatie: Hotel KarelV in Utrecht

Utrecht

Meerdere masterclasses in Utrecht | Taal: Engels

Locatie: Mechelen, België

Mechelen

3 en 4 oktober 2019 | Taal: Nederlands

Locatie en datum: naar eigen keuze!

In-house

Op maat gemaakte Masterclass | Taal: Nederlands of Engels

Locatie: Hotel KarelV in Utrecht

Utrecht

Drie Engelstalige Masterclasses in Utrecht

Locatie: Mechelen, België

Mechelen

3 en 4 oktober 2019: Nederlandstalige Masterclass

Locatie: naar eigen keuze!

In-house

Masterclass op zelf gekozen locatie en data