Top

Fall in love with your customer

Blaas nieuw leven in de liefde tussen je merk en je klant

Natuurlijk is klanttevredenheid één van de belangrijkste pijlers in organisaties. Waarschijnlijk staat klantbeleving zelfs centraal in je missie en visie. Bedrijven willen dat klanten van ze houden, maar de mensen in de organisatie; houden zij van klanten?

 

Nienke praat over relaties anno nu en gebruikt aansprekende voorbeelden als Tinder en Facebook. ‘Het is ingewikkeld’ waarin ze de online relatiewereld vergelijkt met de online zakelijke arena. Met een ondeugende presentatie, levendige voorbeelden en pragmatische toepassingen, opent zij je ogen om deze zakelijke relatie voor je te laten werken en om klantloyaliteit te winnen.

 

Wist je dat? Als kind van Venus en Mars schiet Cupido met twee soorten pijlen: één van goud of één van lood. Nienke vraagt ​​je je voor te stellen dat je Cupido bent. Als de gouden pijl het hart van je klant raakt, wordt het hart gevuld met liefde. En ja, het is slecht nieuws als de loden pijl zijn hart raakt … De vraag rijst: welke pijlen vuur jij af op jouw klant in de dagelijkse praktijk?

 

Customer Experience (CEX-) goeroe Nienke Bloem toont het belang van klantliefde en verleidt leiders om hun hart te openen. Veranderen MOET; het is tijd om van je klant te gaan HOUDEN!

 

Na haar keynote, zul je

  • je gevoelens erkennen als het gaat om de klant en vergroot je je liefde voor je klanten
  • klantrelaties begrijpen en hoe je klantbetrokkenheid vanuit jouw functie kunt verbeteren, of je nou veel of helemaal geen klantcontact hebt
  • ervan overtuigd zijn dat je Cupido bent als het gaat om je klant, én hoe je gouden pijlen afvuurt

 

“Ik bleef lachen! Ze is zó grappig en heeft gelijk. Mij inleven in klanten en contact met hen maken is precies wat ik moet doen.”
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”

– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker op het gebied van Customer Experience, zowel op Nederlandse als internationale podia en ze is gepokt en gemazeld als leider in Customer Experience. Haar presentaties zijn goed voorbereid en op maat gemaakt voor het thema van je evenement, waardoor deze altijd relevant zijn en to-the-point. Geen saaie managementpraat, maar bewezen CEX-methoden die tot de verbeelding spreken en die het publiek inspireren om deze meteen in de praktijk te brengen. Making Customer Experience Work!

Boek Nienke Nu!

Natuurlijk is klanttevredenheid één van de belangrijkste pijlers in organisaties. Waarschijnlijk staat klantbeleving zelfs centraal in je missie en visie. Bedrijven willen dat klanten van ze houden, maar de mensen in de organisatie; houden zij van klanten?

 

Nienke praat over relaties anno nu en gebruikt aansprekende voorbeelden als Tinder en Facebook. ‘Het is ingewikkeld’ waarin ze de online relatiewereld vergelijkt met de online zakelijke arena. Met een ondeugende presentatie, levendige voorbeelden en pragmatische toepassingen, opent zij je ogen om deze zakelijke relatie voor je te laten werken en om klantloyaliteit te winnen.

 

Wist je dat? Als kind van Venus en Mars schiet Cupido met twee soorten pijlen: één van goud of één van lood. Nienke vraagt ​​je je voor te stellen dat je Cupido bent. Als de gouden pijl het hart van je klant raakt, wordt het hart gevuld met liefde. En ja, het is slecht nieuws als de loden pijl zijn hart raakt … De vraag rijst: welke pijlen vuur jij af op jouw klant in de dagelijkse praktijk?

 

Customer Experience (CEX-) goeroe Nienke Bloem toont het belang van klantliefde en verleidt leiders om hun hart te openen. Veranderen MOET; het is tijd om van je klant te gaan HOUDEN!

 

Na haar keynote, zul je

 

  • je gevoelens erkennen als het gaat om de klant en vergroot je je liefde voor je klanten
  • klantrelaties begrijpen en hoe je klantbetrokkenheid vanuit jouw functie kunt verbeteren, of je nou veel of helemaal geen klantcontact hebt
  • ervan overtuigd zijn dat je Cupido bent als het gaat om je klant, én hoe je gouden pijlen afvuurt

 

“Ik bleef lachen! Ze is zó grappig en heeft gelijk. Mij inleven in klanten en contact met hen maken is precies wat ik moet doen.”
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”

– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker op het gebied van Customer Experience, zowel op Nederlandse als internationale podia en ze is gepokt en gemazeld als leider in Customer Experience. Haar presentaties zijn goed voorbereid en op maat gemaakt voor het thema van je evenement, waardoor deze altijd relevant zijn en to-the-point. Geen saaie managementpraat, maar bewezen CEX-methoden die tot de verbeelding spreken en die het publiek inspireren om deze meteen in de praktijk te brengen. Making Customer Experience Work!

Boek Nienke Nu!