Top

Great Customer Experiences Don’t Happen By Accident

Hoe zet je de klant succesvol centraal?

De wereld verandert! En als jij een leider wilt zijn, houd dan om te beginnen je einddoel in gedachten als het over customer experience gaat. In de klantreis beslissen jouw klanten op basis van ervaringen van anderen. Niet eens mensen die zij kennen, maar uit reviews die zij vertrouwen en waar ervaring de SLEUTEL is. Hoe kun je nu de leiding nemen in alle fases van de klantreis en het aantal tevreden klanten EN je omzet verhogen?

 

Customer Experience Goeroe Nienke Bloem CCXP biedt jou een verfrissend perspectief op de klant, waar jij als leider je voordeel mee kunt doen. Luister naar haar keynote die vol met inzichten zit, die je morgen al kunt implementeren en waarmee je je business een boost kunt geven!

 

Na haar keynote

  1. Kun je je rol als leider omvormen: jij bent verantwoordelijk voor klantbetrokkenheid!
  2. Kun je een klantbetrokkenheidsstrategie toepassen, gebaseerd op het Transformatie Customer Experience model
  3. Kun je de strategie van jouw organisatie benchmarken met ‘best practises over de hele wereld’.
  4. Heb je helder inzicht in Customer Experience weet je precies waar de verandering moet beginnen.

 

“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie die praktisch uit te voeren zijn.”
“Leuk, gelikt verhaal. Energiek! Spreekt aan dat het gaat om doen, doen, doen!”
“Ik kreeg energie om in beweging te komen.”
“Lekker concreet gemaakt wat ik morgen anders kan doen naar klanten.”
– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Haar presentaties zijn goed voorbereid en afgestemd op het thema van uw event, waardoor de presentatie altijd relevant en to-the-point is. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken en het publiek inspireren om in praktijk te brengen. Dit resulteert in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.

 

Nienke heeft uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.

Boek Nienke Nu!

De wereld verandert! En als jij een leider wilt zijn, houd dan om te beginnen je einddoel in gedachten als het over customer experience gaat. In de klantreis beslissen jouw klanten op basis van ervaringen van anderen. Niet eens mensen die zij kennen, maar uit reviews die zij vertrouwen en waar ervaring de SLEUTEL is. Hoe kun je nu de leiding nemen in alle fases van de klantreis en het aantal tevreden klanten EN je omzet verhogen?

 

Customer Experience Goeroe Nienke Bloem CCXP biedt jou een verfrissend perspectief op de klant, waar jij als leider je voordeel mee kunt doen. Luister naar haar keynote die vol met inzichten zit, die je morgen al kunt implementeren en waarmee je je business een boost kunt geven!

 

Na haar keynote

  1. Kun je je rol als leider omvormen: jij bent verantwoordelijk voor klantbetrokkenheid!
  2. Kun je een klantbetrokkenheidsstrategie toepassen, gebaseerd op het Transformatie Customer Experience model
  3. Kun je de strategie van jouw organisatie benchmarken met ‘best practises over de hele wereld’.
  4. Heb je helder inzicht in Customer Experience weet je precies waar de verandering moet beginnen.

 

“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie die praktisch uit te voeren zijn.”
“Leuk, gelikt verhaal. Energiek! Spreekt aan dat het gaat om doen, doen, doen!”
“Ik kreeg energie om in beweging te komen.”
“Lekker concreet gemaakt wat ik morgen anders kan doen naar klanten.”
– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Haar presentaties zijn goed voorbereid en afgestemd op het thema van uw event, waardoor de presentatie altijd relevant en to-the-point is. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken en het publiek inspireren om in praktijk te brengen. Dit resulteert in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.

 

Nienke heeft uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.

Boek Nienke Nu!