Top

Masterclass inhouse

Nienke Bloem, CXPAMasterclass inhouse

Customer Experience Masterclass in jouw organisatie

 

Natuurlijk kan Nienke deze Customer Experience Masterclass ook in-house bij jouw organisatie geven. Breng je hele team op hetzelfde CX-kennisniveau EN scherp jullie focus aan met een persoonlijk en organisatorisch CX-actieplan.

 

IN SLECHTS 2 DAGEN:

  • Maak je een CX Roadmap met je collega’s
  • Leert iedereen alles over CX en praten jullie vanuit dezelfde context
  • Leren jullie de 6 CX-competenties en het CXPA-framework
  • Worden jullie voorbereid op het CCXP-examen, inclusief tests (voor wie dit wil)
  • Presenteer ik jullie de best practices in CX van over de hele wereld en verschillende CX-trends
  • Kun je niet alleen een CX-gesprek volgen, maar ook leiden
  • Maken jullie je persoonlijke CX-plan om bedrijfsgroei te stimuleren
  • Verbreden jullie je vaardigheden en groei als CX-leider
  • Oefenen jullie je in het rechtstreeks toepassen van CX op jullie dagelijkse activiteiten

 

“Nienke gaf mijn team en mij in twee dagen zoveel energie en ideeën, dat we meteen met alles aan de slag zijn gegaan. De Masterclass is een goede combinatie van brede strategische discussies en zeer praktische tips die ons team sterker, effectiever en trotser hebben gemaakt!”

 

Deborah Krabbé-Wietzes

Head of Customer Experience and User Experience, ABN AMRO Commercial Banking

 

Deze Masterclass is zo ontwikkeld dat deze alle aspecten van CX behandelt. Aan de hand van voorbeelden uit echte CX-programma’s leren jullie alles over strategie, inzichten, metingen, ontwerp, organisatorische verantwoordelijkheid, je rol als CX-professional en een bloeiende CX-cultuur. In een continu veranderend landschap van trends, ontwikkelingen, uitdagingen en consumentengedrag ervaar je over de volledige breedte wat het betekent om CX als professionals uit te dragen.

 

Op maat gemaakt

We stemmen de inhoud van de Masterclass af op jullie bedrijfssituatie en maken opdrachten die echt aansluiten op de uitdagingen waar jullie voor staan. We doen dat via een Zoom (video) gesprek of per telefoon. Je deelt jullie uitdagingen en de rollen van de teamleden en samen maken we het programma van de CX Masterclass op maat.

 

Vraag een gratis consult aan

Neem vrijblijvend contact met ons op en plan een gratis consult van een half uur in met Nienke Bloem MBA CCXP. Samen bekijken we of deze CX Masterclass dé manier is om customer experience management binnen jullie organisatie een boost te geven.

Customer Experience Masterclass in jouw organisatie

Natuurlijk kan Nienke deze Customer Experience Masterclass ook in-house bij jouw organisatie geven. Breng je hele team op hetzelfde CX-kennisniveau EN scherp jullie focus aan met een persoonlijk en organisatorisch CX-actieplan.

 

IN SLECHTS 2 DAGEN

  • Maak je een CX Roadmap met je collega’s
  • Leert iedereen alles over CX en praten jullie vanuit dezelfde context
  • Leren jullie de 6 CX-competenties en het CXPA-framework
  • Worden jullie voorbereid op het CCXP-examen, inclusief tests (voor wie dit wil)
  • Presenteer ik jullie de best practices in CX van over de hele wereld en verschillende CX-trends
  • Kun je niet alleen een CX-gesprek volgen, maar ook leiden
  • Maken jullie je persoonlijke CX-plan om bedrijfsgroei te stimuleren
  • Verbreden jullie je vaardigheden en groei als CX-leider
  • Oefenen jullie je in het rechtstreeks toepassen van CX op jullie dagelijkse activiteiten

 

“Nienke gaf mijn team en mij in twee dagen zoveel energie en ideeën, dat we meteen met alles aan de slag zijn gegaan. De Masterclass is een goede combinatie van brede strategische discussies en zeer praktische tips die ons team sterker, effectiever en trotser hebben gemaakt!”

 

Deborah Krabbé-Wietzes

Head of Customer Experience and User Experience, ABN AMRO Commercial Banking

 

Deze Masterclass is zo ontwikkeld dat deze alle aspecten van CX behandelt. Aan de hand van voorbeelden uit echte CX-programma’s leren jullie alles over strategie, inzichten, metingen, ontwerp, organisatorische verantwoordelijkheid, je rol als CX-professional en een bloeiende CX-cultuur. In een continu veranderend landschap van trends, ontwikkelingen, uitdagingen en consumentengedrag ervaar je over de volledige breedte wat het betekent om CX als professionals uit te dragen.

 

Op maat gemaakt

We stemmen de inhoud van de Masterclass af op jullie bedrijfssituatie en maken opdrachten die echt aansluiten op de uitdagingen waar jullie voor staan. We doen dat via een Zoom (video) gesprek of per telefoon. Je deelt jullie uitdagingen en de rollen van de teamleden en samen maken we het programma van de CX Masterclass op maat.

 

Vraag een gratis consult aan

Neem vrijblijvend contact met ons op en plan een gratis consult van een half uur in met Nienke Bloem MBA CCXP. Samen bekijken we of deze CX Masterclass dé manier is om customer experience management binnen jullie organisatie een boost te geven.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.