'CCXP Video'
Wil je je voorbereiden op je CCXP en wil je weten hoe je dat het beste doet? Ik leg dit uit in een korte videoserie op YouTube. Vraag hier de extra video aan die je niet op YouTube vindt!
De Customer Experience Masterclass helpt je je kennis van CX te verbreden en verdiepen. En niet alleen dat: je ontmoet in een Masterclass ook nog eens zo’n 15 peers waarvan je kunt leren. Juist om een stevige Customer Experience leider te worden, is het belangrijk dat je uitgedaagd wordt. En dat doet Nienke graag: zij daagt jou uit om verschillende scenario’s te zien, om verbanden te leggen, om een stap vooruit te denken, om steeds meer vanuit zowel de klant als de organisatie te denken.
Eigenlijk wil je gewoon de beste worden binnen het vakgebied Customer Experience.
Maar waar begin je dan? Precies: hier.
De CX Masterclass is een snelkookpan: in slechts twee dagen leer je alles over CX aan de hand van zes CX-competenties. De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de Masterclass. Aan de hand van die pijlers leer je stap voor stap alles wat er te weten valt. En na die twee dagen is de Masterclass klaar. Als je wilt kun je je daarna opgeven voor het CCXP-examen, daarop ben je dan écht voorbereid. Maar het is zeker niet verplicht om de CX Masterclass af te sluiten met een examen.
De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de Masterclass. Aan de hand van die pijlers leer je stap voor stap alles wat er te weten valt.
De zes pijlers van het CXPA-framework vormen de basis van de Masterclass. Aan de hand van die pijlers leer je stap voor stap alles wat er te weten valt.
Na de CX Masterclass ben je klaar voor het CCXP-examen. Je bent dan écht voorbereid. Weet dat het niet verplicht is om de CX Masterclass af te sluiten met een examen.
Na de CX Masterclass ben je klaar voor het CCXP-examen. Je bent dan écht voorbereid. Weet dat het niet verplicht is om de CX Masterclass af te sluiten met een examen.
Deze Masterclass is een all-inclusive leerervaring. Twee dagen lang word je ondergedompeld in inhoud en wissel je CX-kennis uit met collega’s: een blended-learning-programma dus!
Deze CX Masterclass geeft Nienke Bloem samen met Jaap Wilms CCXP RTP. De voertaal van de open CX Masterclass is Engels, juist omdat er CX-collega’s uit allerlei landen en windstreken deelnemen.
De CX Masterclass vindt altijd plaats in Grand Hotel Karel V in Utrecht. Dit hotel is van origine een veertiende-eeuws klooster in hartje Utrecht. Het is een van de meest verrassende plekken van de stad en het hotel heeft een prachtige binnentuin. Je start donderdag om 9.00 uur en eindigt vrijdag rond 16.30 uur. Op donderdag dineer en overnacht je in dit heerlijke hotel, en natuurlijk regelen we ook de koffie, thee, lunch én de borrel op donderdagavond in dit hotel.
Lees voordat je je aanmeldt onze annuleringsvoorwaarden om verrassingen achteraf te voorkomen.