Top

Customer Experience Spreker

Boek Nienke Bloem om je event onvergetelijk te maken!

Wat voor events?

Je zoekt een spreker. Voor een teambuildingssessie, een grote conferentie of voor een medewerkerssessie. Of misschien zoek je een gastspreker voor jouw klantondernemers. Je wilt een spreker die kan vertellen over klantgerichtheid, maar je wilt niet zomaar een verhaal. Je wilt een spreker die jouw publiek inspireert en die de aanwezigen achterlaat met een gevoel van “ja, dat kan ik!”. Je wilt een spreker met een eerlijk verhaal en praktische adviezen over hoe je binnen een organisatie op de klant kunt focussen.

 

Van praten naar actie

Nienke leidde het Customer Experience team van KPN en is daardoor een expert vanuit de praktijk, vanuit haar eigen ervaring. Ze leert je het belang van luisteren naar je klant en het organiseren van customer journeys: al snel weet je alles over customer experience! Maar nog veel belangrijker dan het verhaal aanhoren, is dat je met Nienke’s aansprekende voorbeelden en praktische tips het ook in praktijk kan brengen.

 

Waarom Nienke?

Nienke stemt haar verhaal altijd op jouw publiek af. Haar presentatie bereidt zij grondig voor in overleg met jou als klant. Met welk gevoel wil je dat de aanwezigen na afloop de zaal uitgaan? Haar presentaties krijgen altijd hoge beoordelingen, of deze nu in het Engels of Nederlands zijn gegeven. Kies voor deze ervaren spreker en laat jezelf en je publiek inspireren over het hoe en waarom van klantfocus. Boek haar nu!

Boek Nienke Nu!

Wat voor events?

Je zoekt een spreker. Voor een teambuildingssessie, een grote conferentie of voor een medewerkerssessie. Of misschien zoek je een gastspreker voor jouw klantondernemers. Je wilt een spreker die kan vertellen over klantgerichtheid, maar je wilt niet zomaar een verhaal. Je wilt een spreker die jouw publiek inspireert en die de aanwezigen achterlaat met een gevoel van “ja, dat kan ik!”. Je wilt een spreker met een eerlijk verhaal en praktische adviezen over hoe je binnen een organisatie op de klant kunt focussen.

 

Van praten tot actie

Nienke leidde het Customer Experience team van KPN en is daardoor een expert vanuit de praktijk, vanuit haar eigen ervaring. Ze leert je het belang van luisteren naar je klant en het organiseren van customer journeys: al snel weet je alles over customer experience! Maar nog veel belangrijker dan het verhaal aanhoren, is dat je met Nienke’s aansprekende voorbeelden en praktische tips het ook in praktijk kan brengen.

 

Waarom Nienke?

Nienke stemt haar verhaal altijd op jouw publiek af. Haar presentatie bereidt zij grondig voor in overleg met jou als klant. Met welk gevoel wil je dat de aanwezigen na afloop de zaal uitgaan? Haar presentaties krijgen altijd hoge beoordelingen, of deze nu in het Engels of Nederlands zijn gegeven. Kies voor deze ervaren spreker en laat jezelf en je publiek inspireren over het hoe en waarom van klantfocus. Boek haar nu!

Boek Nienke Nu!

Wat voor events?

Je zoekt een spreker. Voor een teambuildingssessie, een grote conferentie of voor een medewerkerssessie. Of misschien zoek je een gastspreker voor jouw klantondernemers. Je wilt een spreker die kan vertellen over klantgerichtheid, maar je wilt niet zomaar een verhaal. Je wilt een spreker die jouw publiek inspireert en die de aanwezigen achterlaat met een gevoel van “ja, dat kan ik!”. Je wilt een spreker met een eerlijk verhaal en praktische adviezen over hoe je binnen een organisatie op de klant kunt focussen.

 

Van praten tot actie

Nienke leidde het Customer Experience team van KPN en is daardoor een expert vanuit de praktijk, vanuit haar eigen ervaring. Ze leert je het belang van luisteren naar je klant en het organiseren van customer journeys: al snel weet je alles over customer experience! Maar nog veel belangrijker dan het verhaal aanhoren, is dat je met Nienke’s aansprekende voorbeelden en praktische tips het ook in praktijk kan brengen.

 

Waarom Nienke?

Nienke stemt haar verhaal altijd op jouw publiek af. Haar presentatie bereidt zij grondig voor in overleg met jou als klant. Met welk gevoel wil je dat de aanwezigen na afloop de zaal uitgaan? Haar presentaties krijgen altijd hoge beoordelingen, of deze nu in het Engels of Nederlands zijn gegeven. Kies voor deze ervaren spreker en laat jezelf en je publiek inspireren over het hoe en waarom van klantfocus.

Boek Nienke Nu!

Kies een keynote

Yes, it is your job!

In deze keynote laat Nienke je zien dat iedereen op ieder niveau de klantbeleving beïnvloedt. Dus niet alleen de mensen van de helpdesk of het callcenter. Plus drie acties die je morgen al kunt uitvoeren!

Great customer experiences don’t happen by accident!

Een goede klantbeleving ontstaat niet zomaar. Deze is goed doordacht, gepland en wordt iedere dag weer nageleefd Dat kun jij ook. Maar hoe? Nienke laat je het zien!

Fall in love with your customer

Nienke praat over relaties anno nu en gebruikt aansprekende voorbeelden als Tinder en Facebook. 'Het is ingewikkeld' waarin ze de online relatiewereld vergelijkt met de online zakelijke arena. Met een ondeugende presentatie, levendige voorbeelden en pragmatische toepassingen, opent zij je ogen om deze zakelijke relatie voor je te laten werken en om klantloyaliteit te winnen.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.