Top

Virtuele keynotes

Nienke Bloem, CCXPVirtuele keynotes

Virtuele keynotes

Je wilt jouw team of jullie klanten

 

  • Inspireren als het gaat om klantervaring
  • Nieuwe dingen leren
  • Laten groeien als CX-professional
  • Betrokkenheid tonen en bij je business betrekken, ondanks social distancing en thuiswerken.

 

Dan zijn Nienke’s virtuele keynotes dé oplossing! Een keynote of inspiratiesessie is altijd mogelijk, zelfs in tijden van Corona met quarantaines of lockdowns. Maar ook als jouw team over de hele wereld werkt, als je wilt dat ze reistijd besparen, of als je gewoon wilt dat iedereen kan deelnemen vanaf zijn of haar eigen favoriete plek.

 

Nienke: ook digitaal een inspirerende CX-spreker!

Voor de kick-off van ons Voice of the Customer programma hadden we graag een event georganiseerd. Met Nienke live als inspirerende spreker. Helaas: niet mogelijk in Corona tijd. Wat nu? Nienke gebeld en deze uitdaging voorgelegd. Naast dat Nienke een echte CX professional is, bleek direct dat ze creatief en flexibel is en denkt in mogelijkheden. Vanuit goed inlevingsvermogen in ons als klant qua doelgroep, behoeftes en terminologie, heeft Nienke in een week tijd zelf 3 video’s opgenomen met elk een andere boodschap. Deze video’s vertonen wij nu in onze diverse digitale kick-offs bij al onze brands. En het werkt! Door naast theorie ook praktijkvoorbeelden te noemen, eigen ervaringen aan te halen en ons rechtstreeks aan te spreken zet ze ons via deze video’s aan het denken en inspireert ze ons om aan de slag te gaan.

 

Ik beveel Nienke van harte aan als inspirerende CX-spreker, ook digitaal!

 

Linda Zomer, Procesoptimalisatie en Implementatiemanager bij USG People

Nienke geeft maar liefst vier keynotes online. Kies maar waar jullie het meest behoefte aan hebben!

CX-strategie

Great customer experiences don’t happen by accident. Voor tevreden klanten moet je werken én samen op 1 lijn zitten.

 

Inzicht
Bedrijven moeten hun verantwoordelijkheid en regie nemen voor klantervaringen en zich realiseren dat ze daar direct op moeten acteren.

 

Making it work
Een eenvoudige strategie met drie pijlers die direct door de deelnemers kan worden toegepast. Deze drie pijlers vormen het fundament van bedrijven die excelleren in klantervaringen.

 

Voor wie?
Iedereen in de organisatie met of zonder klantcontact. Juist omdat iedereen bijdraagt, of je nu in het klantcontactcentrum werkt of CFO bent.

Boek Nienke

Voice of the Customer

Waarom dit hét moment is om de leiding te nemen over uw stem van de klant en een blijvende indruk te maken door de kring te sluiten

 

Inzicht
Het effect van Corona op Voice of the Customer-programma’s en hoe je daarin de leiding kunt nemen en de feedback kunt gebruiken voor zowel succes voor de organisatie als voor de klant.

 

Making it work
Bewezen LARA-methodologie om op feedback te gaan reageren en hoe je dit kunt aanpassen in deze corona-tijd.

 

Voor wie?
Voor iedereen die op wat voor manier dan ook te maken heeft met feedback van klanten of die klantcontact heeft. Luister niet alleen, maar kom in actie!

Boek Nienke

Waak voor klagen

Zeker in deze coronatijd is het gemakkelijk klagen. Maar pas op: teveel klagen werkt overal in door, voor je het weet merken je klanten het!

 

Inzicht
Alles werkt anders, misschien werkt het meeste ook net iets minder en veel is momenteel niet zoals je zou willen dat het is. Maar maakt klagen iets beter? Absoluut niet. Wat straal je uit als je in de klaagmodus hangt? Negativiteit! Wie merkt dat ook? Jullie klanten! Nienke deelt haar WAAK-model.

 

Making it work
We brengen samen in kaart wat wel en niet werkt, waarover geklaagd wordt. En Nienke introduceert de RODE knop. Vanaf morgen kan iedereen het WAAK-model toepassen en wordt er minder geklaagd.

 

Voor wie?
Voor iedereen binnen de organisatie met klantcontact. Alhoewel, eigenlijk is deze keynote ook zeer waardevol als je alleen met collega’s te maken hebt: van klagen wordt namelijk niemand beter!

Boek Nienke

Klantemoties

Een spoedcursus in menselijke emoties. Om een geweldige klantervaring te creëren, is het ontzettend belangrijk om te leren van emoties die klanten hebben (en wellicht kun je deze kennis ook toepassen in je privéleven).

 

Inzicht
Het belang van het kennen van de grondbeginselen van menselijke emoties.

 

Making it work
Een kader om menselijke emoties te herkennen en te identificeren. Om klanten beter te helpen en misschien zelfs je collega’s en jezelf. Omdat we niet erg goed opgeleid zijn op het gebied van emoties.

 

Voor wie?
Voor iedereen in organisaties die met mensen te maken heeft. Dus ik denk echt iedereen. Een waardevolle tool om de dagelijkse gang van zaken te begrijpen en je kennis ervan toe te passen, of het nu in klantcontact is of wanneer je met collega’s omgaat, zeker in deze tijden van pandemie.

Boek Nienke

Of je nu als een team een Q&A-sessie voor maximaal 20 deelnemers wilt of een keynote in webinarstijl, van 25 tot 2.500 deelnemers, ieder onderwerp kan Nienke aanvliegen conform jullie wensen!

 

Een teamsessie

Een Q&A-sessie van een uur met expert Nienke Bloem CCXP met maximaal 20 deelnemers uit jullie organisatie. Deelnemers delen hun uitdagingen en gezamenlijk zoeken we naar oplossingen om de klantervaring te verbeteren. Je kunt kiezen uit een van de vier bovenstaande onderwerpen. Dit kan ook een vrij format zijn, waarbij je jullie uitdagingen vooraf deelt, zodat Nienke zich daarop kan voorbereiden en de meeste waarde kan leveren.

 

Een keynote in webinarstijl

45 minuten durende presentatie (keynote-stijl) over een van de vier onderwerpen. Met na afloop 15 minuten Q&A, waarbij de deelnemers hun vragen stellen in de chat en Nienke haar inzichten deelt. Dit webinar kan worden opgenomen en kan ook door jouw bedrijf gedeeld worden voor vestigingen, bijvoorbeeld in andere landen.

 

Nienke spreekt vloeiend Nederlands en Engels. We hebben perfecte apparatuur voor webinars en virtual delivery (chat, camera, microfoon en opnamefaciliteiten).

 

Wij bespreken graag de mogelijkheden met je, dus neem gerust vrijblijvend contact met ons op!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.