Top

Yes, it is your job!

5 manieren waarop jij het verschil maakt naar de klant

Het zijn de medewerkers die iedere dag het verschil maken richting je klanten. In callcenters, winkels, als bezorger, monteur, manager en natuurlijk via de online kanalen. Het wordt ze niet altijd makkelijk gemaakt in processen, systemen en procedures. Toch kunnen ze meer dan ze zelf denken. En dat is precies waar Nienke Bloem om de hoek komt.

 

Zij zet medewerkers in hun kracht, ze schuwt de lastige onderwerpen niet en legt met humor de vinger op de zere plek. Met herkenbare voorbeelden en best & worst practices, zet ze iedereen aan tot denken en vooral tot ACTIE. Ze doet 5 suggesties en jouw medewerkers kiezen er 1 om morgen al in de praktijk te brengen.

 

Er wordt minder geklaagd, minder gewhatsappt tijdens het klantcontact en juist meer pro-actief gehandeld en meer lol gemaakt op de afdeling als Nienke deze presentatie heeft gegeven. Dat belooft ze!

 

Na deze presentatie

  1. Begrijp je de principes van customer experience, gebaseerd op het Transformatie Customer Experience model
  2. Heb je gelachen om de fouten die andere organisaties hebben gemaakt en heb je de kennis hoe je kunt voorkomen dat ze ook in jouw organisatie gemaakt worden.
  3. Breng je een van Nienke’s suggesties morgen meteen in de praktijk. Daar worden je klanten én jij gelukkiger van!

 

“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie die praktisch uit te voeren zijn.”
“Leuk, gelikt verhaal. Energiek! Spreekt aan dat het gaat om doen, doen, doen!”
“Ik kreeg energie om in beweging te komen.”
“Lekker concreet gemaakt wat ik morgen anders kan doen naar klanten.”
– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Haar presentaties zijn goed voorbereid en afgestemd op het thema van uw event, waardoor de presentatie altijd relevant en to-the-point is. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken en het publiek inspireren om in praktijk te brengen. Dit resulteert in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.

 

Nienke heeft uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.

Boek Nienke Nu!

Het zijn de medewerkers die iedere dag het verschil maken richting je klanten. In callcenters, winkels, als bezorger, monteur, manager en natuurlijk via de online kanalen. Het wordt ze niet altijd makkelijk gemaakt in processen, systemen en procedures. Toch kunnen ze meer dan ze zelf denken. En dat is precies waar Nienke Bloem om de hoek komt.

 

Zij zet medewerkers in hun kracht, ze schuwt de lastige onderwerpen niet en legt met humor de vinger op de zere plek. Met herkenbare voorbeelden en best & worst practices, zet ze iedereen aan tot denken en vooral tot ACTIE. Ze doet 5 suggesties en jouw medewerkers kiezen er 1 om morgen al in de praktijk te brengen.

 

Er wordt minder geklaagd, minder gewhatsappt tijdens het klantcontact en juist meer pro-actief gehandeld en meer lol gemaakt op de afdeling als Nienke deze presentatie heeft gegeven. Dat belooft ze!

 

Na deze presentatie

  1. Begrijp je de principes van customer experience, gebaseerd op het Transformatie Customer Experience model
  2. Heb je gelachen om de fouten die andere organisaties hebben gemaakt en heb je de kennis hoe je kunt voorkomen dat ze ook in jouw organisatie gemaakt worden.
  3. Breng je een van Nienke’s suggesties morgen meteen in de praktijk. Daar worden je klanten én jij gelukkiger van!

 

“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie die praktisch uit te voeren zijn.”
“Leuk, gelikt verhaal. Energiek! Spreekt aan dat het gaat om doen, doen, doen!”
“Ik kreeg energie om in beweging te komen.”
“Lekker concreet gemaakt wat ik morgen anders kan doen naar klanten.”
– Quotes van haar publiek

 

Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?

Ze is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Haar presentaties zijn goed voorbereid en afgestemd op het thema van uw event, waardoor de presentatie altijd relevant en to-the-point is. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken en het publiek inspireren om in praktijk te brengen. Dit resulteert in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.

 

Nienke heeft uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.

Boek Nienke Nu!