De wereld verandert! Als het over Customer Experience gaat en jij toonaangevend wilt zijn op dat vlak, houd dan om te beginnen je einddoel in gedachten. Wanneer is een klantervaring nu goed in jouw organisatie? Hoe kun je nu echt de regisseur zijn in alle fases van de klantreis? En hoe kun je met al alle medewerkers het aantal tevreden klanten én je omzet verhogen?
Great Customer Experiences Don’t Happen By Accident
Wat veel organisaties vergeten, is dat hun klanten in de klantreis beslissen op basis van ervaringen van anderen om wel of geen producten of diensten van hen af te nemen. En dat doen zij niet eens op basis van ervaringen van mensen die zij kennen. Nee, ze baseren zich op reviews die zij vertrouwen. Reviews waarbij ervaringen van anderen de sleutel zijn.
Wil je weten hoe je als leider je voordeel kunt doen met deze wetenschap?
Customer Experience Expert Nienke Bloem CCXP biedt jou een verfrissend perspectief als het gaat over klanten en organisaties. Met een keynote die vol met kennis en inzichten zit. Inzichten die je morgen al kunt implementeren en waarmee je je business een boost kunt geven!
Wat levert haar keynote jou op? Na haar keynote
- Ben je in staat je rol als leider om te vormen: jij bent verantwoordelijk voor klantbetrokkenheid en niemand anders!
- Weet je hoe je een klantbetrokkenheidsstrategie toepast, gebaseerd op de ACE Customer Experience strategie.
- Weet je hoe je de CX-strategie van jouw organisatie benchmarkt met ‘best practises’ van over de hele wereld.
- Heb je helder inzicht in Customer Experience en weet je precies waar de verandering moet beginnen.
Reacties uit de zaal op deze keynote
“Nienke spat van het podium af. Niet alleen door haar blauwe jurk, maar vooral door de kennis over customer experience en haar kracht om je in haar verhaal mee te nemen, tips en kennis te verpakken in een levendig betoog. Ondertussen weet ze de zaal vlijmscherp te houden door ze onderdeel te laten zijn van de presentatie.”
Reacties uit de zaal op deze keynote
“Nienke spat van het podium af. Niet alleen door haar blauwe jurk, maar vooral door de kennis over customer experience en haar kracht om je in haar verhaal mee te nemen, tips en kennis te verpakken in een levendig betoog. Ondertussen weet ze de zaal vlijmscherp te houden door ze onderdeel te laten zijn van de presentatie.”
Waarom kiezen voor Nienke Bloem als spreker?
Nienke is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Daarnaast heeft zij uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.
Nienke bereidt haar presentaties grondig voor en stemt ze naadloos af op het thema van jullie event. Haar presentatie is daardoor altijd relevant en to-the-point. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken. Nienke inspireert haar publiek om wat zij vertelt ook daadwerkelijk in de praktijk te brengen. Niet voor niets resulteert dit in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.
Denk je aan deze keynote voor jouw event? Laat Nienke met je meedenken. Bel of mail haar en je weet precies wat zij voor jullie kan betekenen.