Five strategies to spice up your customer experience.
Deze keynote is gebaseerd op Nienkes laatste boek ‘CX is a pilgrimage’, dat zij in september 2022 uitbracht.
CX is a pilgrimage
Ga mee met Nienke op pelgrimstocht, en ontdek samen de professionele klantbelevingsinzichten. Ze duikt in de nieuwste trends van het CX-vak én maakt een voettocht over de Italiaanse ViaFrancigena die al duizenden jaren oud is. Verwacht het eerlijke verhaal, waarin je bergen beklimt, om Nienke moet lachen en samen het einddoel – Rome – en in parallel een echt blije klant en medewerker behaalt.
Hoe dan? Door grote doelen te stellen, in beweging te blijven – soms snel en soms langzaam – het belang van lol in de transformatie te zien en vooral: welke rol JIJ speelt en hoe je jouw leiderschap een boost geeft. Want ja, soms mag het net wat pittiger als het gaat om customer experience.
Wat moet er écht gebeuren als het gaat om klantgerichte transformatie?
Na deze keynote
- Weet je wat obstakels zijn om een klantgericht bedrijf te worden
- Heb je geleerd en gelachen om een moderne pelgrim, en weet je hoe je kunt groeien in je geloof in en empathie voor je klant
- Heb je vijf strategieën waar jij qua leiderschap de klantgerichte transformatie een boost kan geven
Reactie uit de zaal op deze keynote
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”
Reactie uit de zaal op deze keynote
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”
Waarom kies je voor Nienke Bloem als spreker?
Ze is een ervaren spreker op het gebied van Customer Experience, zowel op Nederlandse als internationale podia. Gepokt en gemazeld als leider in Customer Experience. Haar presentaties zijn goed voorbereid en op maat gemaakt voor het thema van je evenement, waardoor die altijd relevant en to-the-point zijn. Geen saaie managementpraat, maar bewezen CEX-methoden die tot de verbeelding spreken. En Nienke inspireert jouw publiek om deze meteen in de praktijk te brengen. Haar motto is niet voor niets: Making Customer Experience Work!